Contact

Contact
Home / Contact

Contact

Contactformulier

Ik wil een afspraak voor:
Telefonisch contactVooronderzoekQuickscan

Voorletters

Achternaam*

Geslacht*
ManVrouw

Geboortedatum*

Adres*

Postcode*

E-mailadres*

Telefoonnummer*

Vragen of opmerkingen:

* Verplichte velden

Contactgegevens

Bezoek ons
Traaij 42, 3971 GP Driebergen
Bel ons
Tel : + 31 (0) 343-516718
Fax ons
Fax : + 31 (0) 343-516624
E-mail ons
oogzorg@retina.nl

Openingstijden

Maandag
Op afspraak
Dinsdag t/m vrijdag
09:00 uur tot 17:30 uur
Zaterdag
09:30 uur – 16:00 uur

Overige informatie

Openbaar vervoer: 9292OV
Treinen: NS
Parkeergelegenheid:
Voor onze kliniek (in de winkelstraat) zijn er een aantal openbare, gratis parkeerplaatsen beschikbaar. Ons advies: voer het adres ‘Appelgaard’ in op uw navigatiesysteem. In het achterste gedeelte van deze grote parkeerplaats kunt u gratis parkeren op nog geen minuut loopafstand van onze kliniek.
LET OP: Iedere woensdag vindt er een middagmarkt plaats op de Traaij. Dit betekent dat er vanaf 08:00 – 18:00 uur geen doorgang mogelijk is en er ook geen auto’s geparkeerd mogen worden op de Traaij.

Komt u niet uit de omgeving van Driebergen en overweegt u een hotelovernachting te regelen? Graag geven wij u een overzicht van de verschillende hotels nabij onze kliniek.
•    B&B Passage – 250 meter afstand
•    Hotel Bergse Bossen Driebergen – ca. 4 minuten per auto
•    Landgoed de Horst Driebergen – ca. 5 minuten per auto
•    Bed and breakfast Rodenberg – ca. 8 minuten per auto
•    Kasteel Sterkenburg – ca. 10 minuten per auto
•    Hotel Theater Figi Zeist – ca. 11 minuten per auto
•    Hotel Oud London Zeist – ca. 13 minuten per auto

Hier treft u een lijst met de belangrijkste sites waar u extra informatie op het gebied van oogheelkunde en behandelingen kunt inwinnen.

Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. U dient zich ervan bewust te zijn dat Retina Total Eye Care niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren.

Bescherming persoonsgegevens

Retina Total Eye Care® is er van overtuigd dat de bescherming van de persoonlijke levenssfeer van (ex)cliënten en relaties van zeer groot belang is. Mede daardoor worden persoonsgegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd en houdt Retina Total Eye Care® zich in alle gevallen aan de eisen van de Wet bescherming persoonsgegevens (www.cbpweb.nl).
 
Verwerking persoonsgegevens
Wanneer u informatie aanvraagt bij Retina Total Eye Care® leggen wij deze gegevens vast. Dit met het doel uw informatieaanvraag uit te voeren. Opgeslagen informatie van de website zullen wij gebruiken voor interne bezoekanalyses om de site verder te optimaliseren.
 
Gebruik van onze diensten
Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Retina Total Eye Care.

Communicatie

Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Retina Total Eye Care.
Derden
Retina Total Eye Care® zal nooit uw persoonlijke informatie aan derde partijen, die geen onderdeel of directe partner van Retina Total Eye Care® zijn, ter beschikking stellen of actief verkopen. In enkele gevallen kan de informatie intern gedeeld worden. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Uitschrijven communicatie

Onderaan iedere nieuwsbrief vindt u de mogelijkheid om u af te melden. Indien u geen informatie meer wilt ontvangen, kunt u uw toestemming voor het gebruik van uw e-mail adres intrekken of uw gegevens laten blokkeren. Dit kan door telefonisch contact met ons op de nemen (tel: 0343 516718) of te mailen naar oogzorg@retina.nl.
 
Informatie website
Retina Total Eye Care kan niet garanderen dat de informatie op de website volledig juist is of blijft. Aan publicaties/informatie op deze website of aan adviezen die via deze site zijn aangevraagd, kunnen bezoekers van de site dan ook geen rechten ontlenen.
Retina Total Eye Care kan geen enkele verantwoordelijkheid en/of aansprakelijkheid aanvaarden voor schade ten gevolge van het gebruik van de informatie op deze website, dan wel onjuistheden en/of onvolledigheden in en/of het niet actueel zijn van deze informatie, dan wel de (tijdelijke) onmogelijkheid om (informatie op) de website te raadplegen.
 
Veranderingen
Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.
Vragen en feedback
Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen.

Het team van Retina Total Eye Care en Stichting Eye P doet haar uiterste best om u goede zorg te bieden. Toch kan het zijn dat u achteraf niet volledig tevreden bent over uw behandeling of de bejegening. Wij hechten er groot belang aan dat u ons hierover benaderd, zodat u goed geholpen en tevreden bent en wij onze zorgverlening – voor u en voor andere patiënten – verder kunnen verbeteren.
 
Uw klacht kenbaar maken
In eerste instantie kunt u uw klacht direct bespreekbaar maken bij uw behandelaar of zorgverlener in onze kliniek. Hij of zij stelt het op prijs met u hierover te praten, met u te zoeken naar oorzaken en naar een oplossing. Heeft u na uw bezoek aan onze kliniek een klacht die u kenbaar wilt maken, dan kunt u contact opnemen met onze kliniekmanager mevrouw Ingrid Witzand. U kunt de medewerkster van Retina Total Eye Care vragen om mevrouw Witzand te spreken of uw telefoonnummer achter laten zodat zij met u contact op kan nemen. U wordt zo snel mogelijk (binnen 2 werkdagen) teruggebeld. Uw schriftelijke opmerking of klacht kunt u sturen naar ons postadres Traaij 42, 3971 GP in Driebergen. De kliniekmanager zorgt voor coördinatie van de klacht en voor het behandelen van uw klacht door betreffende behandelaar/zorgverlener. Maximaal 5 werkdagen na binnenkomst van de klacht ontvangt u een ontvangstbevestiging en/of wordt u door de kliniekmanager gebeld. Wij streven ernaar u binnen 4 weken een reactie te geven op u klacht.
 
Externe klachtenbemiddelaar
Komt u er met uw zorgverlener niet uit of u wilt direct hiervan gebruik maken, dan bieden wij u als kliniek de mogelijkheid ondersteuning en bemiddeling op uw klacht aan te vragen bij onze externe klachtencoördinator. Deze functionaris kan u ondersteunen in het op schrift zetten van uw klacht en kan daarna een bemiddelende rol spelen tussen u en de medewerkers van onze kliniek. Zij onderzoekt de mogelijkheden om tot een voor beide partijen bevredigende oplossing te komen en streeft ernaar de vertrouwensrelatie tussen u en de kliniek te bewaren of te herstellen. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en heeft geheimhoudingsplicht. U bereikt de klachtenbemiddelaar mevrouw L. de Boon op telefoonnummer 06-48 44 55 38  of per mail via mail bemiddeling@quasir.nl. Ook kunt u via onze kliniekmanager bemiddeling van de klachtenfunctionaris aanvragen. Zij zal dan de klachtenfunctionaris vragen met u contact op te nemen.
 
Uw schriftelijk klacht indienen bij de Raad van Bestuur
Komt u er vervolgens niet uit met uw zorgverlener, na de bemiddeling van de  klachtenfunctionaris, dan kunt u een uitspraak over de gegrondheid van uw klacht aanvragen en een beslissing over te nemen maatregelen. Deze stap staat los van de klachtenfunctionaris en dient apart te worden aangevraagd. De gegrondheid van uw klacht wordt bepaald door de onafhankelijke klachtencommissie en de Raad van Bestuur zal vervolgens beslissen over de te nemen maatregelen. Binnen 6 weken na indienen van uw schriftelijke aanvraag zal uw klacht worden behandeld, welke termijn gemotiveerd verlengd kan worden tot 10 weken.
 
Geschillencommissie
Indien uw klacht, na behandeling en bemiddeling, niet naar uw tevredenheid opgelost is, is er sprake van een geschil. U kunt uw geschil voorleggen aan de geschillen­commissie waar onze artsen bij aangesloten zijn, de geschillencommissie Extramurale Zorgaanbieders (EZa). Het reglement en contactgegevens zijn te vinden onder deze link.
 
Naast deze interne en externe regelingen zijn er voor u nog meer mogelijkheden voor het indienen van uw klacht, afhankelijk van het doel wat u nastreeft met uw klacht. Zie voor meer informatie het landelijk meldpunt zorg, een dienst van de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ). https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home

Vacatures

Ben jij toe aan de volgende stap in jouw carrière en heb jij leidinggevende capaciteiten? Dan zijn wij op zoek naar jou. Ter versterking van het team hebben wij een vacature voor een Senior Optometrist.

Retina Total Eye Care is een gerenommeerde oogkliniek met de hoogste kwaliteitskeurmerken en certificeringen, o.a. ZKN. Wij zijn een Zelfstandig Behandel Centrum (ZBC) en bestaan al 47 jaar. Naast contactlenzen en optometrie zijn wij voornamelijk gespecialiseerd in refractieve chirurgie, zoals ooglaserbehandelingen en implantlenzen. Ook voeren wij verzekerde zorg uit, zoals cataractoperaties.

Functieomschrijving
Je werkt zelfstandig als optometrist met een eigen spreekuur en geeft leiding aan een team optometristen. Je werkt nauw samen met een gepromoveerd klinisch optometrist en gepromoveerde academische oogchirurgen. Je wordt intern opgeleid en begeleid in de klinische optometrie en refractieve chirurgie.

De optometrist:

  • Begeleidt en informeert cliënten/patiënten over behandelmogelijkheden;
    Verricht refractie- en optometrische onderzoeken;
  • Voert zelfstandig de voor- en nacontroles uit;
  • Geeft leiding aan een team van optometristen en ondersteunt de kliniekmanager;
  • Neemt deel aan evaluatie van refractiechirurgie (ooglaseren en
    implantlenzen) cataractchirurgie;
  • Bij interesse word je betrokken bij wetenschappelijke onderzoeken in samenwerking met het
    AMC/VU en UvA;
  • Met zelfs de mogelijkheid tot een eigen promotietraject (PhD).

Profiel en persoonskenmerken
Je communicatieve vaardigheden zijn goed ontwikkeld, je weet goed te luisteren en professioneel te handelen. De cliënt staat altijd centraal met als doel het beste advies te geven en van daaruit de meest geschikte oplossing te bieden. Je bent dienstverlenend, proactief, accuraat in woord en geschrift en vaardig met de computer. Je hebt ruime ervaring en een klinische achtergrond als optometrist. Je opleidingsniveau is Hbo of Master en je bent gepassioneerd met je vak bezig.

Ons aanbod
Wij bieden een verantwoordelijke en zelfstandige functie in een stimulerende werkomgeving met leuke collega’s. Eventuele opleiding en training geschieden intern in ons bedrijf. Het salaris is marktconform en afhankelijk van ervaring.

Voor meer informatie over de functie kan je contact opnemen met mevrouw. I.Witzand,
telefoon: 0343 516 718. De sollicitatiebrief met cv mag per mail gestuurd aan: oogzorg@retina.nl

VACATURE: MEDEWERKER FINANCE EN DBC (30 – 40 UUR P/W)

Ter uitbreiding van het team hebben wij een vacature voor een enthousiaste Medewerker Finance en DBC (Diagnose Behandeling Combinatie). Retina Total Eye Care is een gerenommeerde oogkliniek met de hoogste kwaliteitskeurmerken en certificeringen, o.a. ZKN. Wij zijn een Zelfstandig Behandel Centrum (ZBC) en bestaan al 47 jaar.

Functieomschrijving
Als Medewerker Finance en DBC ben je het aanspreekpunt op het gebied van administratie, finance en verzekerde zorg. Een aantal voorkomende taken is:
Voeren van de debiteuren- en crediteurenadministratie;
Voorbereiden van betalingen;
Controleren van kasstaten;

  • Het bijhouden van DBC-administratie (verzekerde zorg);
  • Contactpersoon zijn voor zorgverzekeraars (o.a. het voeren van onderhandelingen);
  • Het opzetten en onderhouden van een patiëntenregistratie en DBC-validatie en facturatie;
  • Het onderhouden van kwaliteitssysteem ZKN-keurmerk (procedures, technische documentatie, etc);
  • Correspondentie met cliënten inzake geplande onderzoeken en behandelingen;
  • Email- en agendabeheer;
  • Informatieverstrekking over verschillende behandelmogelijkheden.

Profiel en persoonskenmerken

  • Proactief, communicatief vaardig en representatief;
  • Geïnteresseerd in mensen en van mening dat de cliënt altijd op nummer één staat. Je hebt een dienstverlenende en cliëntgerichte instelling;
  • Je beschikt over een groot verantwoordelijkheidsgevoel en voelt je sterk betrokken bij de ins en outs van de organisatie;
  • Flexibel en in staat snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
  • Je kunt zowel in teamverband als zelfstandig werken;
  • Goede kennis van het Microsoft Officepakket; met name Excel;
  • Hbo werk- en denkniveau.

Ons aanbod
Wij bieden een verantwoordelijke en zelfstandige functie in een stimulerende werkomgeving met leuke collega’s. Eventuele opleiding en training geschieden intern in ons bedrijf. Het salaris is marktconform en afhankelijk van ervaring.

Voor meer informatie over de functie kan je contact opnemen met mevrouw. I.Witzand,
telefoon: 0343 516 718. De sollicitatiebrief met cv mag per mail gestuurd aan: oogzorg@retina.nl

VACATURE: Student BBL/BOL MANAGEMENT ASSISTENT/ SECRETARY

Ter uitbreiding van het team hebben wij een vacature voor een enthousiaste student voor management assistente of secretaresse. Retina Total Eye Care is een gerenommeerde oogkliniek met de hoogste kwaliteitskeurmerken en certificeringen, o.a. ZKN. Wij zijn een Zelfstandig Behandel Centrum (ZBC) en bestaan al 47 jaar.

Functieomschrijving
Als student management assistent /secretaresse ben je het aanspreekpunt op het gebied van administratie. Wij zijn op zoek naar de persoon die representatief, proactief en enthousiast is en beschikt over communicatieve eigenschappen. Een aantal voorkomende taken is:

– Het registreren van de cliënt en kwaliteitsanalyse.
– Het maken  van afspraken van ons APK project.
– Het zorgtraject ondersteunen, beheren, controleren, coderen en het opbergen van medisch patiënten dossiers.
– Ondersteuning en betrokkenheid van de werkzaamheden binnen de kliniek.
– Controleert agenda afspraken.

Profiel en persoonskenmerken

  • Proactief, communicatief vaardig en representatief;
  • Flexibel en in staat snel te schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
  • Je kunt zowel in teamverband als zelfstandig werken;
  • Ervaring van het Microsoft Officepakket; met name Excel;

Ons aanbod
Wij bieden een verantwoordelijke en zelfstandige functie in een stimulerende werkomgeving met leuke collega’s.

Voor meer informatie over de functie kan je contact opnemen met mevrouw. I.Witzand,
telefoon: 0343 516 718. De sollicitatiebrief met cv mag per mail gestuurd aan: oogzorg@retina.nl