Contact

Contact
Home / Contact

Contact

Contactformulier

Ik wil een afspraak voor:
Telefonisch contactVooronderzoekQuickscan

Voorletters

Achternaam*

Geslacht*
ManVrouw

Geboortedatum*

Adres*

Postcode*

E-mailadres*

Telefoonnummer*

Vragen of opmerkingen:

* Verplichte velden

Contactgegevens

Bezoek ons
Traaij 42, 3971 GP Driebergen
Bel ons
Tel : + 31 (0) 343-516718
Fax ons
Fax : + 31 (0) 343-516624
E-mail ons
oogzorg@retina.nl
Volg ons op instagram
retina_total_eye_care
Volg ons op Facebook
Retina Total Eye Care

Openingstijden

maandag t/m vrijdag
09:00 uur tot 17:30 uur

Overige informatie

Openbaar vervoer: 9292OV
Treinen: NS
Parkeergelegenheid:
Voor onze kliniek (in de winkelstraat) zijn er een aantal openbare, gratis parkeerplaatsen beschikbaar. Ons advies: voer het adres ‘Appelgaard’ in op uw navigatiesysteem. In het achterste gedeelte van deze grote parkeerplaats kunt u gratis parkeren op nog geen minuut loopafstand van onze kliniek.
LET OP: Iedere woensdag vindt er een middagmarkt plaats op de Traaij. Dit betekent dat er vanaf 08:00 – 18:00 uur geen doorgang mogelijk is en er ook geen auto’s geparkeerd mogen worden op de Traaij.

Komt u niet uit de omgeving van Driebergen en overweegt u een hotelovernachting te regelen? Graag geven wij u een overzicht van de verschillende hotels nabij onze kliniek.
•    B&B Passage – 250 meter afstand
•    Hotel Bergse Bossen Driebergen – ca. 4 minuten per auto
•    Landgoed de Horst Driebergen – ca. 5 minuten per auto
•    Bed and breakfast Rodenberg – ca. 8 minuten per auto
•    Kasteel Sterkenburg – ca. 10 minuten per auto
•    Hotel Theater Figi Zeist – ca. 11 minuten per auto
•    Hotel Oud London Zeist – ca. 13 minuten per auto

Hier treft u een lijst met de belangrijkste sites waar u extra informatie op het gebied van oogheelkunde en behandelingen kunt inwinnen.

Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. U dient zich ervan bewust te zijn dat Retina Total Eye Care niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren.

Bescherming persoonsgegevens

Retina Total Eye Care® is er van overtuigd dat de bescherming van de persoonlijke levenssfeer van (ex)cliënten en relaties van zeer groot belang is. Mede daardoor worden persoonsgegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd en houdt Retina Total Eye Care® zich in alle gevallen aan de eisen van de Wet bescherming persoonsgegevens (www.cbpweb.nl).
 
Verwerking persoonsgegevens
Wanneer u informatie aanvraagt bij Retina Total Eye Care® leggen wij deze gegevens vast. Dit met het doel uw informatieaanvraag uit te voeren. Opgeslagen informatie van de website zullen wij gebruiken voor interne bezoekanalyses om de site verder te optimaliseren.
 
Gebruik van onze diensten
Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Retina Total Eye Care.

Communicatie

Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Retina Total Eye Care.
Derden
Retina Total Eye Care® zal nooit uw persoonlijke informatie aan derde partijen, die geen onderdeel of directe partner van Retina Total Eye Care® zijn, ter beschikking stellen of actief verkopen. In enkele gevallen kan de informatie intern gedeeld worden. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Uitschrijven communicatie

Onderaan iedere nieuwsbrief vindt u de mogelijkheid om u af te melden. Indien u geen informatie meer wilt ontvangen, kunt u uw toestemming voor het gebruik van uw e-mail adres intrekken of uw gegevens laten blokkeren. Dit kan door telefonisch contact met ons op de nemen (tel: 0343 516718) of te mailen naar oogzorg@retina.nl.
 
Informatie website
Retina Total Eye Care kan niet garanderen dat de informatie op de website volledig juist is of blijft. Aan publicaties/informatie op deze website of aan adviezen die via deze site zijn aangevraagd, kunnen bezoekers van de site dan ook geen rechten ontlenen.
Retina Total Eye Care kan geen enkele verantwoordelijkheid en/of aansprakelijkheid aanvaarden voor schade ten gevolge van het gebruik van de informatie op deze website, dan wel onjuistheden en/of onvolledigheden in en/of het niet actueel zijn van deze informatie, dan wel de (tijdelijke) onmogelijkheid om (informatie op) de website te raadplegen.
 
Veranderingen
Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.
Vragen en feedback
Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen.

Het team van Retina Total Eye Care en Stichting Eye P doet haar uiterste best om u goede zorg te bieden. Toch kan het zijn dat u achteraf niet volledig tevreden bent over uw behandeling of de bejegening. Wij hechten er groot belang aan dat u ons hierover benaderd, zodat u goed geholpen en tevreden bent en wij onze zorgverlening – voor u en voor andere patiënten – verder kunnen verbeteren.
 
Uw klacht kenbaar maken
In eerste instantie kunt u uw klacht direct bespreekbaar maken bij uw behandelaar of zorgverlener in onze kliniek. Hij of zij stelt het op prijs met u hierover te praten, met u te zoeken naar oorzaken en naar een oplossing. Heeft u na uw bezoek aan onze kliniek een klacht die u kenbaar wilt maken, dan kunt u contact opnemen met onze kliniekmanager mevrouw Ingrid Witzand. U kunt de medewerkster van Retina Total Eye Care vragen om mevrouw Witzand te spreken of uw telefoonnummer achter laten zodat zij met u contact op kan nemen. U wordt zo snel mogelijk (binnen 2 werkdagen) teruggebeld. Uw schriftelijke opmerking of klacht kunt u sturen naar ons postadres Traaij 42, 3971 GP in Driebergen. De kliniekmanager zorgt voor coördinatie van de klacht en voor het behandelen van uw klacht door betreffende behandelaar/zorgverlener. Maximaal 5 werkdagen na binnenkomst van de klacht ontvangt u een ontvangstbevestiging en/of wordt u door de kliniekmanager gebeld. Wij streven ernaar u binnen 4 weken een reactie te geven op u klacht.
 
Externe klachtenbemiddelaar
Komt u er met uw zorgverlener niet uit of u wilt direct hiervan gebruik maken, dan bieden wij u als kliniek de mogelijkheid ondersteuning en bemiddeling op uw klacht aan te vragen bij onze externe klachtencoördinator. Deze functionaris kan u ondersteunen in het op schrift zetten van uw klacht en kan daarna een bemiddelende rol spelen tussen u en de medewerkers van onze kliniek. Zij onderzoekt de mogelijkheden om tot een voor beide partijen bevredigende oplossing te komen en streeft ernaar de vertrouwensrelatie tussen u en de kliniek te bewaren of te herstellen. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en heeft geheimhoudingsplicht. U bereikt de klachtenbemiddelaar mevrouw L. de Boon op telefoonnummer 06-48 44 55 38  of per mail via mail bemiddeling@quasir.nl. Ook kunt u via onze kliniekmanager bemiddeling van de klachtenfunctionaris aanvragen. Zij zal dan de klachtenfunctionaris vragen met u contact op te nemen.
 
Uw schriftelijk klacht indienen bij de Raad van Bestuur
Komt u er vervolgens niet uit met uw zorgverlener, na de bemiddeling van de  klachtenfunctionaris, dan kunt u een uitspraak over de gegrondheid van uw klacht aanvragen en een beslissing over te nemen maatregelen. Deze stap staat los van de klachtenfunctionaris en dient apart te worden aangevraagd. De gegrondheid van uw klacht wordt bepaald door de onafhankelijke klachtencommissie en de Raad van Bestuur zal vervolgens beslissen over de te nemen maatregelen. Binnen 6 weken na indienen van uw schriftelijke aanvraag zal uw klacht worden behandeld, welke termijn gemotiveerd verlengd kan worden tot 10 weken.
 
Geschillencommissie
Indien uw klacht, na behandeling en bemiddeling, niet naar uw tevredenheid opgelost is, is er sprake van een geschil. U kunt uw geschil voorleggen aan de geschillen­commissie waar onze artsen bij aangesloten zijn, de geschillencommissie Extramurale Zorgaanbieders (EZa). Het reglement en contactgegevens zijn te vinden onder deze link.
 
Naast deze interne en externe regelingen zijn er voor u nog meer mogelijkheden voor het indienen van uw klacht, afhankelijk van het doel wat u nastreeft met uw klacht. Zie voor meer informatie het landelijk meldpunt zorg, een dienst van de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ). https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home

Retina Total Eye Care kent korte wachttijden. Voor uw eerste (poli) afspraak kunt bij ons vaak al terecht binnen 10 dagen. U kunt telefonisch een afspraak maken (0343-516718) of via dit contactformulier.
 
Nadat duidelijk is welke behandeling u nodig heeft, kunt u vaak al binnen enkele weken terecht bij ons. De wachttijd voor een staaroperatie (cataract monofocaal of complex) bedraagt 20 dagen. Deze inschatting is volgens de richtlijn van de NZA berekend en is de gemiddelde wachttijd van de afgelopen drie maanden. Hierdoor kan de aangegeven wachttijd afwijken van de actuele toegangstijden. Daarnaast hangt de wachttijd ook af van uw klacht en de specialist. Voor een afspraak bij een specifieke arts kan het voorkomen dat u iets langer moet wachten.
 
Informatieplicht mogelijkheid tot wachtlijstbemiddeling:
” Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact met ons opnemen, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u hierin ondersteunen, zodat u mogelijk sneller geholpen kunt worden. De maximaal aanvaardbare wachttijd die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk is overeengekomen (de Treeknorm) bedraagt voor de toegang tot de polikliniek en diagnostiek 4 weken. Voor behandeling is de maximaal aanvaardbare wachttijd 7 weken.”

Vacatures

Als zelfstandig behandelcentrum en één van de beste oogklinieken van Nederland is Retina Total Eye Care op zoek naar een medisch- /doktersassistent die het leuk vindt om in contact te staan met mensen. Als doktersassistent is elke dag anders. Van cliënten geruststellen tot aan het ondersteunen van de artsen op de OK tijdens operaties. Alles komt voorbij. Dus klaar voor een leuke nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Bedrijfsprofiel

Retina Total Eye Care bestaat al 47 jaar en behoort tot de beste oogklinieken van Nederland.  Wij zijn gespecialiseerd in refractieve chirurgie, zoals geavanceerde ooglaserbehandelingen en implantlenzen. Onze organisatie-mentaliteit is gericht op continue verbetering volgens de ‘KaiZen principes’. Dit fundeert als basis voor onze kwaliteit en veiligheid, waardoor het vertrouwen van onze cliënten meer dan waar gemaakt kan worden. Onze reputatie staat dan ook voor: eerlijk advies, deskundigheid en professionaliteit.

Functieomschrijving

Wat bied jij ons?

  • Je bent de schakel tussen de cliënt en onze specialisten
  • Je dient ter ondersteuning van het OK-personeel, oftewel je functioneert als OK-omloop.
  • Je ontvangt, begeleidt en stelt de cliënten gerust op behandeldagen
  • Je legt het gebruik van de medicatie uit en beheert daarnaast onze voorraden
  • Je helpt je collega’s met receptiewerkzaamheden/administratieve werkzaamheden

Jouw profiel

  • Je beschikt over tenminste een MBO-denkniveau
  • Je bent proactief, betrokken, communicatief sterk, flexibel, zelfstandig en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je bent vriendelijk en kan dit ook op de cliënt overbrengen, zowel aan de telefoon als in persoonlijk contact. De cliënt staat op nummer 1
  • Je kunt makkelijk schakelen tussen werkzaamheden en anticiperen op onverwachte (medische) situaties

Aanbod

Voor wat hoort wat, dus wat bieden wij jou?

Wij bieden je een verantwoordelijke en zelfstandige functie aan in een prettige werkomgeving met leuke collega’s. Daarnaast bieden wij een goed salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en interne opleidingsmogelijkheden.

Solliciteren

Klinkt dit als iets waar jij naar op zoek bent en herken jij jezelf in ons profiel? Solliciteer dan direct!

Je sollicitatiebrief met C.V. en recente foto ontvangen we graag per post of per e-mail naar marketing@retina.nl t.a.v. Mevrouw I. Witzand.

Als zelfstandig behandelcentrum en één van de beste oogklinieken van Nederland is Retina Total Eye Care op zoek naar een collega die als Technisch Oogheelkundig Assistent (TOA) in ons team aan de slag wil gaan. Dus wil jij jouw kennis en ervaring bij ons toepassen en/ of verder ontwikkelen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Bedrijfsprofiel

Wie zijn wij?

Retina Total Eye Care bestaat al 47 jaar en behoort tot de beste oogklinieken van Nederland.  Wij zijn gespecialiseerd in refractieve chirurgie, zoals geavanceerde ooglaserbehandelingen en implantlenzen. Onze organisatie-mentaliteit is gericht op continue verbetering volgens de ‘KaiZen principes’. Dit fundeert als basis voor onze kwaliteit en veiligheid, waardoor het vertrouwen van onze cliënten meer dan waar gemaakt kan worden. Onze reputatie staat dan ook voor: eerlijk advies, deskundigheid en professionaliteit.

Functieomschrijving

Wat bied jij ons?

  • Je bent als TOA een ondersteuning voor de oogarts en optometristen
  • Je voert verschillende onderzoeken uit zoals; OCT-scans, verschillende oogmetingen en screenende onderzoeken
  • Ondersteuning door medische vragen van mensen te beantwoorden aan de receptie en telefonisch
  • Je registreert kwaliteitsgegevens van NOG
  • Je werkt mee aan wetenschappelijk onderzoek
  • Je bent nauw betrokken bij de gehele organisatie

Jouw profiel

  • Je beschikt over tenminste een MBO-denkniveau
  • Je bent proactief, betrokken, communicatief sterk, flexibel, zelfstandig en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je bent vriendelijk en kan dit ook op de cliënt overbrengen, zowel aan de telefoon als in persoonlijk contact. De cliënt staat op nummer 1
  • Je kunt makkelijk schakelen tussen werkzaamheden en anticiperen op onverwachte (medische) situaties

Aanbod

Voor wat hoort wat, dus wat bieden wij jou?

Wij bieden je een verantwoordelijke en zelfstandige functie aan in een prettige werkomgeving met leuke collega’s. Daarnaast bieden wij een goed salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en interne opleidingsmogelijkheden.

Solliciteren

Klinkt dit als iets waar jij naar op zoek bent en herken jij jezelf in ons profiel? Solliciteer dan direct! Je sollicitatiebrief met C.V. en recente foto ontvangen we graag per post of per e-mail naar marketing@retina.nl t.a.v. Mevrouw I. Witzand.

Als zelfstandig behandelcentrum en één van de beste oogklinieken van Nederland is Retina Total Eye Care op zoek naar een collega die als Front Office medewerker in ons team aan de slag wil. Dus ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in een leuk team? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Bedrijfsprofiel

Wie zijn wij?

Retina Total Eye Care bestaat al 47 jaar en behoort tot de beste oogklinieken van Nederland.  Wij zijn gespecialiseerd in refractieve chirurgie, zoals geavanceerde ooglaserbehandelingen en implantlenzen. Onze organisatie-mentaliteit is gericht op continue verbetering volgens de ‘KaiZen principes’. Dit fundeert als basis voor onze kwaliteit en veiligheid, waardoor het vertrouwen van onze cliënten meer dan waar gemaakt kan worden. Onze reputatie staat dan ook voor: eerlijk advies, deskundigheid en professionaliteit.

Functieomschrijving

Wat bied jij ons?

Je bent als Front Office medewerker:

  • het visitekaartje van de kliniek
  • verantwoordelijk voor administratieve- en receptiewerkzaamheden
  • de schakel tussen de cliënten, de optometristen en de refractiechirurgen
  • verantwoordelijk voor de afhandeling van de telefoon
  • verantwoordelijk voor het inplannen van afspraken
  • verantwoordelijk voor de bestellingen van contactlenzen en andere oogzorgproducten

Naast dit alles ben je verantwoordelijk voor diverse andere taken

Jouw profiel

  • Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar
  • Je beschikt over tenminste een MBO-denkniveau
  • Je bent proactief, betrokken, communicatief sterk, flexibel, zelfstandig en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je bent vriendelijk en kan dit ook op de cliënt overbrengen, zowel aan de telefoon als in persoonlijk contact. De cliënt staat op nummer 1
  • Je hebt een representatief voorkomen en je bent zeer servicegericht
  • Je kunt makkelijk schakelen tussen werkzaamheden en anticiperen op onverwachte (medische) situaties

Aanbod

Voor wat hoort wat, dus wat bieden wij jou?

Wij bieden je een verantwoordelijke en zelfstandige functie aan in een prettige werkomgeving met leuke collega’s. Daarnaast bieden wij een goed salaris, goede secundaire arbeidsvoorwaarden en interne opleidingsmogelijkheden.

Solliciteren

Klinkt dit als iets waar jij naar op zoek bent en herken jij jezelf in ons profiel? Solliciteer dan direct! Je sollicitatiebrief met C.V. en recente foto ontvangen we graag op onderstaand adres of per e-mail naar marketing@retina.nl t.a.v. Mevrouw I. Witzand.